sobota, 15 września 2018

Hey! Look, what I've found!

no i gdzie ta recenzja Harvest Moona ._. Zostaliśmy oszukani. Tak sie nie godzi. Zrobiliście bloga a nic na nim nie piszecie..? <.< Ale z Was istne Parówy... Ja sie nie zgadzam, prosze mi tutaj ruszyć dupsko inaczej j je porusze za was ( ͡°ω ͡°) ( ͡°ω ͡°) ( ͡°ω ͡°)


Tak więc, wracjąc do tematu. Który swoją drogą jest niesamowicie twórczy i rozwijający..... to właściwie zapomniałem co chciałem napisać... <.<

Niechaj będzie to post najbardziej długi, spójny i z sensem jaki widzieliście w wykonaniu Foxa >:| Don't Judge me. Zdarza sie każdemu.Dawno nie przeglądałem bloggera, ale coś mie tak wzięło i zerknąłem na FMH i widze że jest tam post z tego roku.. No to wchodze tu.. A tu co? Wielki dix ( ͡°ω ͡°)  Od roku nikt nie raczył ruszyć dupki aby coś napisać. Uggh Tak mówie też o sobie.. Ale miałem bardzo ważne rzeczy do załatwienia.. Kopałem piwnice na przykład.. ( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)

Tak więc ten.. Nie wiem co dalej napisać więc to chyba koniec posta <u> Papatki

Foxeu~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz