niedziela, 7 maja 2017

Ło matko ._. Gdzie ja zaszedłęm

HEJ HEJ HEJ!!! Co ja paczam. Tak daleko zawędrowałem że przypadkiem tu wszedłem.... Hym hym hym... To ten... to juz dwa lata..? Oraz Rok od śmierci.. XD Dewibrujmy Bloga RAZEM! A nóż widelec(?) sie uda! Musimy ruszyć do roboty całą ekipe, kopnąć tych leniuchów w dupy. Muszą zaprzestać spamienia na FEJSBUKACH i zacząć spamić TUTAJ! Dawajcie! Razem! Wołąjmy ich!
GOLDIE! LODOMIR CHUJU! TUCIMIE! VENUSEUEEE! SZADOLE SIOSTRO MOJA!!! KOM BAK TU LAJF!!! MADAFAKAS! .________.

Musimy zorganizować jakieś EVENTYY Ewentualni JAkiś Pośmiertny MeetUp z więkrzością z nas (ekipy) Na corocznym pyrkonie w poznaniu. (a może i nie poznaniu. raczej mnie w fursuicie nie poznacie muahahah)

To co..? To jak..? Robimy coś..? Odzywajcie się! Krzyczcie! Wrzeszczcie! Nawołujcie! Wyjcie! Niechaj cos się zacznie dziać w naszych marnych życiach. Niech nastanie jakis magiczny ruch! Nosz KutFA <.< Ile można czekać. Czopeczki moje kochane. Może Gwaucik? em.. nie..? szkoda..  xD

To ten. Do później! Do kiedyś! Miejmy nadzieje że już niedługo się usłyszymy/Zobaczymy/Poznamy/Popiszemy. Nie ważne co, Ważne aby było. gihihihihihi. Niemam nic więcej NARAZIE do powiedzenia. Lecz JESZCZE się odezwę <<<<U<<<<   *hello*

~FOXEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEU~Gwauciciel






FUCZAKI RZĄDZOOOOO

7 komentarzy:

  1. DAWAĆ FEJSBUKI ROBIMY KONFE

    OdpowiedzUsuń
  2. FUCZAKI ŻONDZOM DAWAJCIE TE FEJSBUKI BO POZABIJAM GOŁYMI NOGAMI CAPS LOCK ZAWSZE SPOKOOOOO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)( ͡°ω ͡°)

      Usuń
  3. POZDRAWIAM
    /DZIEWCZYNA BEZ FEJSBUKA
    YO YO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POZA TYM JA LENIEM NIE JESTEM
      OPUBLIKOWAŁAM JEDEN POST
      TO WY DUP NIE RUSZACIE
      /CHLOE

      Usuń
  4. Już miałam pisać że to coś umarło zanim się urodziło (Dawid nei gryź mnje jurz plz ; (((()

    ~Chcęsmoka.exe

    OdpowiedzUsuń