piątek, 26 maja 2017

Recenzja sprzętu - New Nintendo 3DS XL part 1

Dzień dobry A.K.A. Dobry wieczór.
Ze względu na to, że jestem leniwy, to od początku stycznia nic nie pisałem. Ale powracam z czymś... małym. A mianowicie jest to...
Game Boy --> Game Boy Pocket --> Game Boy Light --> Game Boy Color --> Game Boy Advance --> Game Boy Advance SP --> Game Boy (Advance) Micro --> DS --> DS Lite --> DSi --> 3DS (XL) --> 2DS --> New Nintendo 3DS (XL) --> Nintendo Switch --> New Nintendo 2DS XL. tak, chciało mi sie wymieniać
Zacznijmy od tego, że jestem tolerancyjny jak mogę.
^
Dałem ten tekst bo nie wiem od czego zacząć.
No to tak.
1. wtf co to jest i poco mi to xDDD
Rodzina 3DS to dwuekranowe konsole do grania w gry od Nintendo i kilku innych firm (Na przykład taka Sega [Zapalmy dla niej znicz [*]]). Najbardziej znane serie gier to "Fire Emblem", "The Legend of Zelda (wyszyły tylko dwie ale ćśśśśśśś)", "Monster Hunter", "Pokemon", "Mario". Znacznej większości gier nie da się legalnie ograć na innych sprzętach niż 3DS. Każdy model z "3" na początku wyświetla obraz w 3D bez okularów do tego przeznaczonych. Między innymi właśnie dlatego go kupiłem. Nabyłem egzemplarz limitowany, albowiem z wzorkiem Solegaleo i Lunali. Od razu mówię, że warto zapłacić 50 złotych za wzór, bo jest niezwykle wytrzymały i ciężko go zdrapać. Do każdego modelu są dołączone karty AR do grania w gry rozszerzonej rzeczywistości (Wspominałem, że jest tu aparat 3D?).
2. dizajn xDDDDD
Zdjęcia dam w drugiej części posta, lub ewentualnie dodam tutaj potem.
3. co ty masz zią w tym komputerze xDD
Gry, które aktualnie posiadam i (być może) ich recenzje ukarzą się tutaj.
-Kirby Clash Deluxe (czy jakoś tak)
-Pokemon Rumble World
-Pokemon Shuffle
-Pokemon Yellow
-Rhytm Paradise Megamix (niestety Demo)
-Steel Diver: Sub Wars
-The Legend of Zelda: Ocarina of Time
-Doodleswap (jest zaliczany jako gra i aplikacja, chodzi o to, że rysujesz. I tyle.
-Youtube (jest zaliczony jako gra i aplikacja, ale jeżeli chcecie obejrzeć film to nie polecam)
-Nintendo Anime Channel (jest zaliczany jako gra i aplikacja, chyba nie muszę tłumaczyć co robi. Grafika jest NIESAMOWITA podobnia jak dźwięk.
Dobra, niedługo więcej, bo tak.
O czym następny post?
>Plants vs Zombies Garden Warfare 1/2!
>Kontynuacja posta o 3DS!
>Recenzja Pokemon Rumble World & Pokemon Shuffle!
>Kolejny urlop dla mnie!Pozdro,
Sam już nie wiem kto, ale chyba Bon.
PS. Do Miri: Boneu napisał posteła, czy może zostać pogłaskany? :3

3 komentarze: